Smagi EDUKACIJA, kuri skatina vaikų mokymosi motyvaciją.

Pristatymas

Skaitmeninių produktų pristatymo sąlygos

Pristatymo būdas:
  • Po sėkmingo apmokėjimo, klientas gaus nuorodą į įsigytą skaitmeninį produktą tiesiogiai į savo nurodytą elektroninio pašto adresą.

Pristatymo laikas:
  • Nuoroda į skaitmeninį produktą bus išsiųsta iš karto po apmokėjimo patvirtinimo. Įprastai tai užtrunka kelias minutes, tačiau retais atvejais gali užtrukti iki 24 valandų.

Atsakomybė:
  • Klientas yra atsakingas už teisingo elektroninio pašto adreso pateikimą. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus ar nesėkmes, atsiradusias dėl neteisingai nurodyto elektroninio pašto adreso.

  • Nuoroda į skaitmeninį produktą yra skirta tik vienam vartotojui. Platinti ir dalintis skaitmeniniu produktu yra draudžiama ir už tai taikoma teisinė atsakomybė.

Pristatymo patvirtinimas:
  • Klientas gaus elektroninį laišką su nuoroda į produktą ir apmokėjimo patvirtinimą. Jei klientas negauna šio laiško per 24 valandas, jis turėtų susisiekti su mumis elektroniniu paštu, arba telefonu.

Atsisiuntimo sąlygos:
  • Nuoroda į skaitmeninį produktą bus aktyvi tam tikrą laikotarpį (pvz., 30 dienų) arba tam tikrą atsisiuntimų skaičių (pvz., 5 kartus), priklausomai nuo produkto pobūdžio. Informacija apie tai pateikiama produkto aprašyme.

Grąžinimo politika:
  • Dėl skaitmeninių produktų pobūdžio, jie nėra grąžinami ar keičiami, nebent produktas neatitinka aprašymo.

Pristatymas Lietuvoje
  • Pristatymo paštomatais kaina yra nurodyta prie prekės aprašymo.

Neteisingai nurodyta informacija arba negalėjimas atsiimti siuntos
  • Prašome atidžiai užpildyti kontaktinę informaciją bei nurodyti teisingą adresą ir pašto kodą. Už netiksliai nurodytą informaciją neatsakome.

  • Jeigu pastebėjote, kad suklydote pildant užsakymą, kuo skubiau, bet ne vėliau nei per 4 val. po užsakymo pateikimo, susisiekite su mumis el. paštu: info@kadabrija.lt ir mes atliksime užsakymo korekcijas.

  • Už nepristatytas siuntas dėl pateikto netikslaus adreso ar telefono numerio neatsakome.

  • Jeigu dėl pirkėjo kaltės siunta yra neatsiimama ir grąžinama mums, pirkėjas turi sumokėti mokestį už pakartotinį siuntimą (taikomi aukščiau įvardinti pristatymo įkainiai), net jei pirmą kartą užsakant pristatymas buvo nemokamas. Pirkėjui nesutinkant su šiomis sąlygomis, sulaukus užsakymo grąžinimo mums, už užsakymą sumokėti pinigai yra negražinami.

Prekių grąžinimas
  • Kokybiškos ir kitaip nepažeistos prekės gali būti grąžinamos pirkėjo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo jų įsigijimo.

  • Grąžinamos prekės turi būti neatidarytos, neišimtos iš originalios pakuotės, nenaudotos, lipdukai ir kiti informaciniai žymėjimai nenuimti/nenuplėšti nuo pakuotės.

  • Nekokybiškos ar kitaip pažeistos prekės gali būti grąžinamos arba keičiamos per 30 dienų nuo jų įsigijimo.

  • Nekokybiška ar kitaip pažeista prekė yra keičiama į kitą tokią pačią prekę arba kitą prekę, pagal pirkėjo ir pardavėjo abipusį susitarimą. Kuomet nėra galimybės prekės pakeisti į kitą prekę ar pirkėjas atsisako keitimo, pirkėjui grąžinami visi už prekę sumokėti pinigai.

  • Panaudotos, tyčia sugadintos prekės nėra laikomos nekokybiškomis.

  • Norint grąžinti ar pakeisti prekę, prašome susisiekti su mumis el. pašto adresu: info@kadabrija.lt

  • Jeigu prekė yra personalizuota (pvz. įrašytas vaiko vardas), prekės grąžinti galimybės nėra, nes tai personalizuota, vienkartinio naudojimo prekė.